Hidroelectrica lansează campanie de promovare pe trei ani, cu buget de peste 14,8 milioane de lei

Hidroelectrica, cel mai important producător de energie electrică din România, intenționează să demareze o amplă campanie de informare și publicitate, ce va fi derulată pe o perioadă de trei ani. Valoarea totală a contractului este estimată la peste 14,8 milioane de lei, potrivit unui anunț postat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice.

Scopul acestei inițiative este de a consolida imaginea companiei și de a spori notorietatea serviciilor oferite, atât în rândul clienților actuali, cât și al celor potențiali. Campania va include activități precum cercetări de piață, spoturi publicitare TV și radio, materiale promoționale, conferințe, campanii outdoor, administrarea rețelelor sociale și dezvoltarea unui nou concept de branding.

Liberalizarea pieței energetice de la 1 iulie a intensificat competiția dintre furnizorii de energie. În acest context, Hidroelectrica deține în continuare cele mai competitive prețuri, situație care a determinat și alte companii să-și ajusteze ofertele pentru a rămâne relevante pe piață.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor de către firmele interesate este 1 septembrie 2025.